Friday, 13 January 2012

merepek???

mlm sabtu yg malas..hihi..anak2 xberape sihat...hidung bocor!!bsok plan nk gi zoo JB..last pegi pun bulan april taun lepas...tp disebabkan berlaku musibah paling dasat dlm hidup kawan aku,maka kami p membatalkan hasrat nk round2 kt zoo tu...yerla,anak membe meninggal xkan kite sedap2 jln2 kt zoo,kan...melampau la tu....
budak2 ni pun lamer dah tak gi menjengah fren2 kt zoo tu..:)amni pun dah beso,dh pandai la dia nk nengok menatang2 tu....time pegi dulu tu pun dia baru nk pandai menapak....

mak ajak mkn2 lg...Lagi Best..suke la tu nk mkn stimboat tu...mak blanje,sape xnak...(uuhhhh sedapnye tomyam dia..slurrrpp..xtipu la)tp mcm xleh jadi je...msg2 ade hal plak..so kite delay la ye...

sajer nk update bg ade citer baru...bace sndri pun hihi..amni dh ngantuk..adib awin cerah lg biji matenye..ibu dh ngantuk..nenek main game lg..amboiiii...ayah keje mlm...so..selamat malam hahahahaaa....

*** mlm2 kite merepek,tp xmkn kerepek..?????

                                                              nyonyot jari lagi best.....

No comments:

Post a Comment